Переможці Global Game Jam (GGJ) KNU 2019

Оголошено переможців київської локації Всесвітнього хакатону зі створення комп’ютерних ігор — Global Game Jam KNU 2019! 

Під егідою Факультету інформаційних технологій Київського національного університету імені Тараса Шевченка та на базі наукової бібліотеки імені М. Максимовича яка завдяки прогресивним поглядам директора бібліотеки Сербіна О.О. з 25 по 27 січня 2019 року стала осередком збору ІТ-спільноти в Україні, а саме відбувся 11-й Всесвітній конкурс зі створення комп’ютерних ігор Global Game Jam KNU , на який зареєструвалось 253 учасників зі всієї України, з них 176 учасників дійшли до фіналу конкурсу і зробили презентацію своїх розроблених за 48 годин ігор.

Протягом 48 годин вони, об’єднуючись в команди або працюючи самостійно створили та презентували 29 ігор, які відповідали темі «What home means to you» («Що дім означає для тебе»), що була оголошена перед початком конкурсу по всій Україні (25 січня о 17:00).

За результатами світової статистики київська локація конкурсу — Global Game Jam KNU по кількості реєстрацій зайняла 1-ше місце в Україні, 14-те місце в Європі та 36-те місце в світі.

Переможцями конкурсу стали:

1-е місце зайняв Нетребенко Олексій, який самостійно розробив гру «Blocky Doggy Journey».

Гра в жанрі 3D-Platformer.

Головний герой — це пес, якому досі не пощастило віднайти свою домівку.

На шляху до омріяного дому багато перешкод і пасток, які треба буде здолати в процесі проходження.

 

2-е місце зайняла команда «Nutritious Nuggets», яка розробила гру «Homeless».

Склад команди: Белінський Віталій, Мацієвич Єгор, Гончарук Максим, Солярик Антон, Кочетков Денис, Мазурок Валентин

Гра-платформер, що виконана у механіках 2D раннеру.

Концепт гри: Маленький рачок, що жив у своєму світі був жорстоко його позбавлений. Тепер він вирушає на пошуки своєї мушлі, долаючи орди ворогів на своєму шляху.

Гравець подорожує через підводний світ, стрибаючи по платформам  та знищуючи ворогів. Механіки атак та стрибків виконано так, щоб гравець часто помирав, відточуючи свої навички та покращуючи вправність, аж поки не завершить рівень.

3-е місце зайняла команда «Алича», яка розробила гру «Adventure of Life».

Гра в жанрі 2D-Platformer, в котрому головний герой повинен проходити рівні майстерно уникаючи сутички з ворогами та перешкодами.

Ідея гри: показати гравцям нелегкий, а часом і смертельний шлях курки, у якої велика жага до пізнання почуття домівки, в якій вона буде почувати себе справжньою героїнею.

Переможці конкурсу були нагороджені цінними подарунками, сертефікатами які допоможуть розвивати розроблені ігри та дипломами від спонсорів заходу: Wargaming.net, Engler , Luxoft , QATestLab , YEP , Українська асоціація фахівців ІТ  та Асоціація «Інформаційні технології України» .

Також на заході були представники Європейського проекту по програмі Erasmus+KA2 проект «GameHub: співпраця університетів та підприємств в ігровій індустрії в Україні» 561728-EPP-1-2015-1-ES-EPPKA2-CBHE-JP, які допомагали учасникам конкурсу своїми порадами щодо розробки їх концепту гри. .

Оцінку проектам команд давало журі, до складу якого увійшли:

  • Тесля Юрій Миколайович – декан факультету інформаційних технологій Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, доктор технічних наук, лауреат Державної премії України у галузі науки і техніки.
  • Сербін Олег Олегович  –  директор Наукова бібліотека ім. Михайла Максимовича КНУ ім. Т. Шевченка, доктор наук із соціальних комунікацій, кандидат історичних наук, старший науковий співробітник, професор кафедри інформаційних технологій Київського національного університету культури і мистецтв та кафедри видавничої справи та редагування КНУ ім. Т. Шевченка.
  • Білощицький Андрій Олександрович – доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри Інформаційних систем та технологій факультету інформаційних технологій Київського національного університету ім. Тараса Шевченка.
  • Палій Сергій Володимирович – кандидат технічних наук, заступник декана з наукової роботи та міжнародних зв’язків, доцент кафедри інформаційних систем та технологій.
  • Заїкін Андрій – засновник та директор мережі академічних стартап-інкубаторів YEP.
  • Репех Богдан – продюсер  з київської офісу World of Tanks. Компанія Wargaming.net
  • Бездольний Олександр – program operations manager аутсорсингової компанії QATestLab.
  • Лупашевський Роман — 15 років досвіду в Game індустрії, ментор конференції Game Gathering.
  • Козловець Віктор – інді розробник, організатор HotSeat Jam
  • Зінко Владислав – гейм-дизайнер, компанія Fishing Planet, організатор HotSeat Jam

Особливу вдячність висловлюємо координатору локації Проскуріну Максиму — аспіранту кафедри технологій управління, факультету інформаційних технологій, київського національного університету ім. Т. Шевченка та волонтерам факультету інформаційних технологій, які внесли свій величезний вклад в організацію та проведення Global Game Jam (GGJ) 2018:

Студенти другого курсу бакалаврату, спеціальності «Інтернет речей», кафедри інформаційних систем та технологій: Владимиров Саша, Горностай Максим, Гусенка Антон, Деревенко Алекс, Кліш Владислав, Кравченко Олександр, Калішук Максим, Немченко Катерина, Пабат Наталя та Федосєєва Марія.

Студенти першого курсу бакалаврату, спеціальності «Інтернет речей», кафедри інформаційних систем та технологій: Бутенко Костянтин, Боринець Микола, Дроздов Данило, Бідочка Віталій, Рожко Андрій, Тимощук Соломія, Ворох Альона та Демчук Анастасія.

Студенти другого курсу бакалаврату спеціальності «Прикладне програмування» (ПП-22) кафедри програмування і комп’ютерної техніки: Бортник Софія, Овчиннікова Анна та Волнянська Єва.

В конкурсі також взяли участь з учні з різних закладів загальної середньої освіти Києва.

Детальну інформацію про учасників та їх ігри можна знайти на офіційному сайті https://globalgamejam.org та на сайті локації https://ggj.knu.ua/ .

Фото галерея події:

День 1 (Урочисте відкриття)

День 3 (Презентації ігор та нагородження)

 

Партнери:

 

Спонсори:

Добавить комментарий